x تبلیغات
آکوپارک

ایستگاه اتوبوس در زنجان

 ایستگاه اتوبوس

ایستگاه اتوبوس در زنجان

ایستگاه اتوبوس در واقع یکی از اجزای مهم سیستم حمل و نقل عمومی در شهر ها است. ایستگاه های اتوبوس دارای امکانات گوناگونی نظیر صندلی، دوربین مدار بسته، رادیو، کولر، نقشه و... می باشند. طراحی ایستگاه اتوبوس باید به شکلی باشد که با آب و هوای شهر سازگاری داشته باشد و استانداردهای طراحی ایستگاه اتوبوس باید در آن رعایت شود. ایستگاه اتوبوس از دوام و طول عمر زیادی برخوردار است. این محصول با توجه به پارامترهایی همچون ابعاد و اندازه، نوع طراحی، جنس و کیفیت مواسازنده، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود.

برج نوری

برج نوری

برج نوری سیستم روشنایی شهری است که در جهت روشنایی و نورپردازی محوطه هایی با وسعت زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. برج های نوری در دو دسته کلی برج نوری استادیومی و برج نوری تلسکوپی قرار می گیرند. برج نوری دارای بدنه ای تمام فلز از جنس فولاد ST37 می باشد که به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. پوشش گالوانیزه گرم از بدنه برج نوری در برابر رطوبت محافظت می کند و مانع از زنگ زدگی و خوردگی آن می شود. برج نوری انعطاف پذیری بالایی دارد و در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود.

پایه چراغ پارکی ارومیه

 پایه چراغ پارکی

پایه چراغ پارکی ارومیه

پایه چراغ پارکی را پایه چراغ باغی و یا چراغ فضای باز نیز می نامند. این تجهیزات در جهت روشنایی و نورپردازی محوطه هایی همچون پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها و... مورد استفاده قرار می گیرند. پایه چراغ پارکی از تنوع زیادی در طرح و نقش برخوردار است و در دو مدل ساده و مدرن تولید می شود. پایه چراغ پارکی با استفاده از لوله فولادی ST37  ساخته می‌شوند . سطح مقطع این پایه ها معمولا دایره ای شکل است. نصب پایه چراغ پارکی در سطح شهر موجب  ایجاد نشاط و شادی و ترغیب مردم به استفاده بیشتراز پارک ها و فضاهای سبز شهری می شود.

پایه چراغ پارکی در اهواز

 پایه چراغ پارکی

پایه چراغ پارکی در اهواز

امروزه نور پردازی با روش ‌های جدیدی انجام می ‌شود ، مثلاً از پایه های روشنایی با اندازه ها و مدل های مختلفی استفاده می شود. پایه چراغ پارکی یکی از پرکاربردترین سیستم های روشنایی شهری است که در جهت تامین نور مورد نیاز محوطه هایی همچون پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این پایه چراغ ها در مقابل سرما، گرما، برف، باران و... مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و در دراز مدت دچار تخریب نمی شوند. پایه چراغ پارکی قابلیت نصب انواع چراغ های ال ای دی و کم مصرف را دارا می باشد.

ساخت ایستگاه اتوبوس

 ایستگاه اتوبوس

ساخت ایستگاه اتوبوس

ایستگاه اتوبوس بخشی از مبلمان شهری است و نه تنها به عنوان المان بصری در شهر به ایفای نقش میپردازد، بلکه میتواند در مواردی به عنوان سرپناه و در موارد اضطراری به عنوان جان پناه مورد استفاده قرار گیرد. ایستگاه اتوبوس داخل شهری نقش بسیار پر رنگی در حمل و نقل افراد داخل یک شهر ایفا می کنند. در طراحی و ساخت ایستگاه اتوبوس باید از متریالی و مواد اولیه ای استفاده شود که مناسب شرایط آب و هوایی و فرهنگ مردم آن شهر باشد. ایستگاه اتوبوس به گونه ای طراحی شده است که تمامی افراد جامعه چه کودکان و چه بزرگسالان می توانند از آن استفاده نمایند.

صادرات پایه چراغ زینتی باغی

پایه چراغ دکوراتیو

 صادرات پایه چراغ زینتی باغی

پایه چراغ زینتی باغی با نام دیگری همچون پایه چراغ فضای باز در بازار شناخته می شود. این پایه چراغ ها دارای پایه های بلندی است که این پایه ها می توانند تک شاخه یا چند شاخه باشند. پایه چراغ زینتی باغی از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردار است و در دراز مدت دچار تخریب نمی شود. این پایه چراغ ها با توجه به عوامل تاثیرگذار زیادی از قبیل ارتفاع، نوع طراحی، جنس و کیفیت مواد سازنده، نوع پوشش، نوع چراغ، مدل پایه و... قیمت گذاری می شوند. 
 

تولید پایه چراغ پارکی

 پایه چراغ پارکی

تولید پایه چراغ پارکی

پایه چراغ پارکی سیستم روشنایی شهری است که در جهت تامین نور مورد نیاز محوطه هایی همچون پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول علاوه بر روشنایی نقش مهمی در تامین امینت و زیباسازی چهره شهر ایفا می کند. پایه چراغ پارکی از لحاظ ارتفاع به دو دسته پایه بلند و پایه کوتاه تقسیم می شود. از پایه چراغ پارکی پایه بلند در مکان هایی با وسعت زیاد استفاده می شود. پایه چراغ پارکی پایه کوتاه در مکان هایی نظیر باغچه ها کاربرد دارد.

فروش وسایل ورزشی پارکی

لوازم ورزشی پارکی

 فروش وسایل ورزشی پارکی

وسایل ورزشی پارکی از جمله لوازم تفریحی و ورزشی در پارک ها، بوستان ها، فضای سبز و... به شمار می آیند. این تجهیزات مطابق با استانداردهای رو دنیا طراحی و تولید می شوند و از کیفیت بالایی بر خوردار می باشند. فلز بیشترین متریالی است که در ساخت وسایل ورزشی پارکی مورد استفاده قرار گرفته است. این تجهیزات بدنه ای تمام فلز دارند که به روش رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده شده است. این پوشش از بدنه وسایل ورزشی پارکی در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
 

 برج نوری چیست

برج نوری

  برج نوری چیست

 برج نوری در اصل همان دکل روشنایی می‌باشد که از آن برای روشن سازی محیط‌های بزرگ همانند پارک‌ها، پل‌ها، بیمارستان‌ها و.... استفاده می‌کنند. برج نوری در واقع یکی مهمترین تجهیزات شهری بوده که در تامین روشنایی و امنیت شهر نقش مهمی ایفا می کند چرا که روشنایی شهر نقش مهمی درامنیت  شهر دارد و رفت و آمد خانواده ها و مردم را در شهر آسان می نماید. برج روشنایی در انواع مختلفی همچون برج نوری تلسکوپی، برج نوری استادیومی و برج نوری سیار تولید می شود بنابرانی نمی توان نرخ ثابت و معینی را برای آن در نظر گرفت. به طور کلی می توان گفت برج نوری با توجه به فاکتورهای گوناگونی همچون ارتفاع، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع طراحی و... قیمت گذاری می شود.

خرید مجموعه بازی پلی اتیلن

 مجموعه بازی پلی اتیلن

خرید مجموعه بازی پلی اتیلن

تجهیزات بازی کودکان به میزانی که بازی برای کودکان لازم و مهم می باشد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بازی باعث رشد فکری ، جسمی و همینطور رشد ذهنی کودکان می شود و بخش زیادی از دنیای کودکان را در برگرفته به طوری که مانند  همچون غذا خوردن و خوابیدن و دیگر نیاز های واجب بدن باید به بازی و جنب و جوش بپردازند.

این تجهیزات هیچ آلودگی برای محیط زیست ندارند و دارای اسکلت مقاوم و ضخیم هستند این مجموعه ها خودرنگ هستند و در اثر تابش نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند و دارای تحمل دمای بالا تا 80 درجه هستند

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد