x تبلیغات
آکوپارک

پایه چراغ پارکی در اردبیل

 پایه چراغ پارکی

پایه چراغ پارکی در اردبیل

پایه چراغ پارکی سیستم روشنایی شهری است که سهم بسزایی در زیباسازی فضای سبز شهری دارد. این محصول در ارتفاعات گوناگونی تولید می شود. از پایه چراغ پارکی کوتاه اغلب در مکان هایی با مساحت کم نظیر باغچه ها استفاده می شود. پایه چراغ پارکی پایه بلند در محوطه هایی با وسعت زیاد نظیر پارک ها، بوستان ها، باغ ها، ویلاها و... کاربرد دارد. پایه چراغ پارکی از لحاظ مدل به دو دسته پایه چراغ پارکی آلومینیومی و پایه چراغ پارکی فولادی تقسیم می شود. این محصول در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نمی شود.

کارخانه مجموعه بازی پلی اتیلن

 مجموعه بازی پلی اتیلن

کارخانه مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی به آن دسته از تجهیزاتی گفته می شود که در جهت بازی و سرگرمی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه بازی پلی اتیلن همانطور که از نامش نمایان است از جنس پلی اتیلن مرغوب و باکیفیت می باشد. مواد پلی اتیلن نوعی پلاستیک مقاوم و بادوام است که به دلیل عدم برندگی موجب تامین امنیت کودکان در حین بازی می شود. این محصول در برابر تابش مستقیم نور خورشید دچار تغییر فرم نمی شود.

گلدان بتنی در کرمان

 گلدان بتنی

گلدان بتنی در کرمان

گلدان بتنی با نام دیگری همچون گلدان پارکی یا گلدان صخره ای در بازار شناخته می شود. این گلدان ها به منظور کاشت انواع گل و گیاه طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. گلدان بتنی دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم در برابر عوامل محیطی مختلف است و در دراز مدت دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود. گلدان های بتنی به دلیل آنکه از بتن ساخته شده اند وزن زیادی دارند بنابراین نمی توان آنها را به قصد سرقت حمل و جا به جا کرد. این محصول با توجه به عوامل تاثیرگذار زیادی از قبیل ابعاد و اندازه، نوع طراحی، جنس و کیفیت مواد سازنده، نوع رنگ، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود.

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی

 مجموعه بازی پلی اتیلن

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی

مجموعه بازی پلی اتیلن با هدف بازی و سرگرمی کودکان در مکان هایی همچون پارک ها، بوستان ها، مهد کودک ها، حیاط منازل، باغ ها، ویلاها و... نصب می شود. مجموعه بازی پلی اتیلن در اشکال گوناگونی طراحی و تولید می شود. استفاده از شخصیت های کارتونی و اشکال حیوانات در تولید مجموعه بازی پلی اتیلن موجب جذابیت بیشتر محصول برای کودکان می شود. مجموعه بازی پلی اتیلن از دو بخش اسکلت فلزی و قطعات پلی اتیلنی ساخته شده است. بخش پلی اتیلنی شامل قطعاتی همچون تاب، سرسره ساده، سرسره تونلی، سرسره مارپیچ و... می باشد.

نیمکت بتنی تبریز

 نیمکت بتنی

نیمکت بتنی تبریز

نیمکت بتنی یکی از انواع نیمکت پارکی است که نقش مهمی در احساس آرامش افراد جامعه ایفا می کند. این محصول در ابعاد  اندازه های مختلفی تولید می شود و قابل استفاده در بسیاری از مکان ها از قبیل خیابان ها، پارک ها، پیاده روها، فضای سبز، بوستان ها، تفرجگاه ها و... می باشد. به دلیل داشتن وزن زیاد احتمال سرقت در این نیمکت ها پایین می باشد. این نیمکت ها به طور معمول دارای ارتفاع بین 18 تا 20 اینچ می باشند. عمق نیمکت بتنی بین 15 الی 18 اینچ متغیر می باشد.

سطل زباله فلزی در بوشهر

 سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی در بوشهر

سطل زباله فلزی ابزاری است که به منظور حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول نقش مهمی در افزایش سلامت روحی، روانی و جسمانی جامعه ایفا می کند. سطل زباله فلزی در بسیاری از محوطه ها از قبیل بوستان ها، پارک ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها، مدارس، ادارات و... مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیز پارک ها و اماکن عمومی به سطل زباله فلزی موجب ترغیب مردم به استفاده بیشتر از آنها می شود. این محصول بر اساس روش تولید به سه دسته لوله ای، چدنی و CNC تقسیم می شود.

سطل زباله فلزی در تهران

 سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی در تهران

سطل زباله فلزی یکی از پرکاربردترین ابزارهای شهری است که در جهت حفظ نظافت و بهداشت اماکن عمومی و پرتردد نظیر خیابان ها، پیاده روها، بوستان ها، فضای سبز و... مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک سطل زباله فلزی می توان زباله های تر و خشک را از یکدیگر جدا کرد و موجب تسریع در روند انتقال زباله ها به خارج از محیط شهری شد. این سطل زباله ها از انتشار آلودگی و شیوع بیماری جلوگیری می کنند و سهم بسزایی در زیباسازی فضای شهری دارند. سطل زباله فلزی بر اساس روش تولید به سه دسته لوله ای، چدنی و CNC تقسیم می شود.

نیمکت فلزی در اهواز

 نیمکت فلزی

نیمکت فلزی در اهواز

نیمکت فلزی ابزاری است که در جهت نشستن، استراحت کردن، رفع خستگی، دراز کشیدن و... مورد استفاده قرار می گیرد. نیمکت فلزی از تنوع زیادی در رنگ برخوردار است. جهت رنگ آمیزی نیمکت فلزی از رنگ کوره ای الکترواستاتیک استفاده می شود. نیمکت فلزی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نظیر بارش باران، برف، سرما، گرما و.... مقاوم می باشد. این محصول با توجه به ابعاد و اندازه، نوع طراحی، نوع رنگ، نوع مونتاژ، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده و... قیمت گذاری می شود.

پایه چراغ دکوراتیو در قزوین

 پایه چراغ دکوراتیو

پایه چراغ دکوراتیو در قزوین

پایه چراغ دکوراتیو سازه فلزی بلندی است که در جهت نورپردازی و روشنایی فضای شهری مورد استفاده قرار می گیرد. این پایه چراغ ها در مکان هایی همچون پل ها، باغ ها، خیابان ها، معابر درون شهری، پارک ها، پیاده روها و... نصب می شوند. پایه چراغ پارکی در ارتفاعات مختلفی همچون 6، 9، 12 و... تولید می شود. بر روی این پایه چراغ ها می توان انواع سرچراغی و پروژکتور از نوع ال ای دی، لاک پشتی، COB و... نصب کرد. قیمت پایه چراغ پارکی به عوامل تاثیرگذار زیادی از قبیل ارتفاع، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع طراحی و... بستگی دارد.

پایه چراغ دکوراتیو در کرمان

 پایه چراغ دکوراتیو

پایه چراغ دکوراتیو در کرمان

پایه چراغ دکوراتیو از جمله پایه روشنایی شهری است که از ظاهر زیبا و مطلوبی به نسبت سایر پایه چراغ های خیابانی معمولی برخوردار است. این محصول از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردار است به همین دلیل اغلب در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. پایه چراغ دکوراتیو از لحاظ سطح مقطع به دو دسته لوله ای و چند وجهی تقسیم می شود. این محصول با توجه به عوامل تاثیرگذار زیادی از قبیل نوع طراحی، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع پوشش و... قیمت گذاری می شود.

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد