x تبلیغات
آکوپارک

پایه چراغ پارکی در مازندران

 پایه چراغ پارکی

پایه چراغ پارکی در مازندران

پایه چراغ پارکی در جهت تامین روشنایی محوطه هایی همچون پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها و... مورد استفاد قرار می گیرد. این محصول در ارتفاعات گوناگونی تولید می شود اما معمولا ارتفاع بین 2 الی 4 متر را برای آن در نظر می گیرند. پایه چراغ پارکی قابلیت نصب انواع چراغ های ال ای دی و کم مصرف را دارا می باشد. این محصول در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نظیر بارش باران، برف، سرما، گرما و... مقاوم می باشد و در دراز مدت دچار تخریب نمی شود.

پایه چراغ دکوراتیو در زنجان

 پایه چراغ دکوراتیو

پایه چراغ دکوراتیو در زنجان

پایه چراغ دکوراتیو یکی از اصلی ترین ابزارهای روشنایی شهری است که در اندازه های استاندارد برای نورپردازی معابر طراحی شده است. این محصول بدنه ای از جنس فولاد ST37 دارد که به منظور جلوگیری از زنگ زدگی به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. پایه چراغ دکوراتیو بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از قبیل خیابان ها، پیاده روها، پارک ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با توجه به نوع طراحی، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع پوشش، نوع رنگ، نوع جوشکاری و... قیمت گذاری می شود.

قیمت نیمکت فلزی

 نیمکت فلزی

قیمت نیمکت فلزی

نیمکت فلزی یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که با هدف رفاه و آسایش شهروندان طراحی و تولید می شود. این محصول در برابر عوامل محیطی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهد به همین دلیل اغلب در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه نیمکت فلزی به گونه ای است که نشستن سه نفر بزرگسال به صورت همزمان بر روی آن امکان پذیر می باشد. این نیمکت ها بر اساس روش تولید به سه دسته لوله ای، چدنی و CNC تقسیم می شوند. نیمکت فلزی با توجه به عوامل زیادی همچون ابعاد و اندازه، نوع طراحی، نوع جوشکاری، نوع مونتاژ، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود.

مجموعه بازی پلی اتیلن در گلستان

 مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن در گلستان

مجموعه بازی پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که علاوه بر بازی و سرگرمی کودکان موجب تقویت و رشد آنها می شود. این محصول شامل تجهیزاتی همچون تاب ها، سرسره ها، ایستگاه های بازی و... می باشد. مجموعه بازی پلی اتیلن فرصتی را برای کودکان فراهم می کنند تا مهارت های حرکتی، تعادلی و هماهنگی خود را ارتقاء بخشند. این تجهیزات در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف نظیر باران، برف، تابش مستقیم نور خورشید و... مقاومت بالایی دارند و در دراز مدت دچار تخریب نمی شوند.

سطل زباله فلزی در کرمان

 سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی در کرمان

سطل زباله فلزی یکی از تجهیزات شهری است که در جهت ذخیره و نگهداری زباله ها و پسماندها مورد استفاده قرار می گیرد. سطل زباله فلزی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود و در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از جمله خیابان ها، پارک ها، فضای سبز، پیاده روها، بوستان ها، تفرجگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. سطل زباله فلزی به راحتی قابل نصب و جاگذاری می باشد. این سطل زباله ها اگر مطابق با اصول تولید جانمایی و نصب شوند می توانند علاوه بر کارایی از لحاظ زیباشناسی نیز سهم بسزایی را به خود اختصاص دهند.

گلدان بتنی در کرمانشاه

 گلدان بتنی

گلدان بتنی در کرمانشاه

از گلدان بتنی به منظور کاشت گل و گیاهان طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. گل آرایی فضای شهر به وسیله گلدان های بتنی علاوه بر اینکه فضای شهری را جذاب و زیبا می کند بلکه به سرزندگی و نشاط شهروندان نیز کمک فراوانی می کند. گلدان بتنی در سطح شهر و در مکان هایی همچون فضای سبز، پارک ها، بوستان ها، میادین، خیابان ها، پیاده روها و... کاربرد دارد. این گلدان ها از بتن ساخته شده اند و وزن زیادی دارند به همین دلیل کمتر مورد سرقت قرار می گیرند. گلدان بتنی در برابر تغییرات آب و هوایی مختلف مقاوم می باشد و در دراز مدت دچار تخریب نمی شود.

پایه چراغ خیابانی در گیلان

 پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی در گیلان

پایه چراغ خیابانی سازه فلزی است که وظیفه نگهداری یک منبع نورهمانند پروژکتور یا سرچراغی را در یک ارتفاع خاص برعهده دارد. این محصول بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، فضای سبز، باغ ها، پل ها، خیابان ها، پیاده روها، معابر اصلی و فرعی و... مورد استفاده قرار می گیرد. پایه چراغ خیابانی در دو مدل لوله ای و چند و جهی تولید می شود. این محصول در برابر شرایط جوی مختلف نظیر باران، برف، سرما، گرما و...مقاوم می باشد.

گلدان بتنی در مشهد

 گلدان بتنی

گلدان بتنی در مشهد

گلدان بتنی با نام های دیگری از جمله گلدان صخره ای یا گلدان پارکی در بازار شناخته می شود. گلدان بتنی در واقع محلی برای رشد و پرورش گیاه می باشد. در سطح زیرین این گلدان ها سوراخ های ریز متعددی تعبیه شده است که موجب خروج آب اضافی از گلدان می شود و بدین طریق از پوسیدگی ریشه گیاه جلوگیری می کند. گلدان های بتنی را می توان از لحاظ نوع کارایی و کاربرد به سه نوع گلدان بتنی طبقاتی، گلدان بتنی دیواری، گلدان بتنی شیب دار تقسیم کرد.

پایه چراغ خیابانی اراک

 پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی اراک

پایه چراغ خیابانی پایه روشنایی بلندی است که در جهت تامین روشنایی محیط مورد استفاده قرار می گیرد. پایه چراغ خیابانی علاوه بر روشنایی نقش مهمی در زیباسازی و تامین امنیت فضای شهری ایفا می کند. این محصول در ارتفاعات 6، 9و 12 متر تولید می شود. پایه چراغ خیابانی از لحاظ مدل به دو دسته ساده و دکوراتیو تقسیم می شود. این پایه چراغ ها با توجه به ارتفاع، تعداد سفارش، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد ساتفاده، نوع مونتاژ و... قیمت گذاری می شوند.

سطل زباله بتنی در مشهد

 سطل زباله بتنی

سطل زباله بتنی در مشهد

سطل زباله بتنی یکی از اجزای اصلی مبلمان شهری است که در جهت حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این سطل زباله ها بسته به کاربردی که دارند در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، پیاده روها، خیابان ها، ادارات، مدارس، مقابل مجتمع های مسکونی و... مورد استفاده قرار می گیرند. سطل زباله بتنی از مقاومت بالایی در مقابل ضربات و صدمات جانبی برخوردار است به همین دلیل اغلب در اماکن عمومی و پرتردد نصب می شود.

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد