x تبلیغات
آکوپارک

برج نوری در سمنان

 برج نوری

برج نوری در سمنان

برج نوری یکی از ضروری ترین تجهیزات شهری است که در جهت نورپردازی محوطه های وسیع همچون کارخانجات، پارکینگ های عمومی، بیمارستان ها، بنادر، اسکله ها، پالایشگاه ها، سایت های نفت و گاز، پارک ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ارتفاعات بین 6 الی 70 متر تولید می شود. برج نوری مجهز به پروژکتورهایی با توان نوری بالاست که قادر به نورپردازی مساحت زیادی می باشد. برج نوری در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی و خوردگی  نمی شود.

برج نوری در لرستان

 برج نوری

برج نوری در لرستان

برج نوری با نام دیگری همچون برج روشنایی یا دکل نوری در بازار شناخته می شود. برج نوری یکی از اجزای مهم مبلمان شهری است که در جهت تامین روشنایی فضای شهری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از لحاظ سیستم محرکه به دو دسته برج نوری سبد ثابت و برج نوری سبد متحرک تقسیم می شود. برج نوری در مقابل تغییرات آب و هوایی مختلف نظیر بارش باران، برف، سرما، گرما و... مقاومت بالایی دارد. این محصول با توجه به ارتفاع، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع طراحی و... قیمت گذاری می شود.

قیمت کفپوش گرانولی

 کفپوش گرانولی

قیمت کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی یا لاستیکی به منظور پوشاندن سطوح مختلف استفاده می شود. این محصول در بسیاری از مکان ها از جمله باشگاه ها، حیاط مهد کودک، زمین های بازی کودکان، باشگاه های رزمی، پارک ها و ... کاربرد دارد. کفپوش گرانولی از مزایای زیادی برخوردار است که مهم ترین آن خاصیت ضربه پذیر بودن این کفپوش هاست. ماده اولیه در ساخت کفپوش های گرانولی گرانول می باشد. گرانول از بازیافت لاستیک های دپو شده در انبار حاصل می شود. این محصول در برابر عوامل محیطی مختلف مقاومت بالایی دارد و دچار ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن نمی شود.

کفپوش گرانولی در کرمان

 کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی در کرمان

کفپوش گرانولی یا کفپوش لاستیکی یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین ابزار در پوشاندن سطوح مختلف می باشد. کفپوش گرانول از لحاظ ضخامت و ابعاد در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود و از تنوع زیادی برخوردار است. کفپوش های گرانولی در مقابل شرایط جوی مانند تابش نور مستقیم خورشید و یا سرما مقاوم می باشند. این محصول با توجه به پارامترهایی از قبیل ابعاد و اندازه، نوع طراحی، جنس و کیفیت مواد سازنده، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود.

تولید کفپوش گرانولی

 کفپوش گرانولی

تولید کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی با نام دیگری همچون تایل گرانول، کفپوش پارک، کفپوش لاستیکی، لاستیک گرانولی و لاستیک ضربه گیر در بازار شناخته می شود. کفپوش گرانولی از گرانول یا ضایعات لاستیک تولید می شود و از آن برای پوشاندن سطوح مختلف استفاده می شود. این کفپوش ها در مکان هایی همچون پارک ها، مدارس، باشگاه های بدنسازی، زمین بازی کودکان و... کاربرد دارند. کفپوش گرانولی در انواع مختلفی همچون رولی، درجاریز، پازلی، شانه تخم مرغی و... تولید می شود.

پایه پرچم در کرج

 پایه پرچم

پایه پرچم در کرج

پایه پرچم سازه فلزی مرتفع است که در جهت به اهتزاز در آوردن پرچم کشورعزیزمان ایران مورد استفاده قرار می گیرد. پایه پرچم دارای سطح مقطع گرد و دایره ای شکل است. این محصول را می توان بنا به درخواست مشتریان عزیز به صورت چند وجهی طراحی و تولید کرد. پایه پرچم دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم در برابر عوامل محیطی مختلف می باشد و در دراز مدت دچار تخریب نمی شود. این محصول در مقابل بادهایی با سرعت بین 110 تا 120 کیلومتر مقاوم می باشد.

پایه چراغ خیابانی در یزد

 پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی در یزد

ایه چراغ خیابانی یا پایه چراغ روشنایی یکی از پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که در جهت روشنایی خیابان ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، باغ ها، پل ها، پارک ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این پایه چراغ ها از ورق فولاد ST37 ساخته شده اند. بدنه فلزی این پایه چراغ ها به منظور جلوگیری از زنگ زدگی به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. پایه چراغ خیابانی در انواع مختلفی همچون پایه چراغ خیابانی لوله ای و پایه چراغ خیابانی چند وجهی طراحی و تولید می شود. این محصول با توجه به نوع پوشش، ارتفاع، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع جوشکاری و... قیمت گذاری می شود.

سطل زباله بتنی در اراک

 سطل زباله بتنی

سطل زباله بتنی در اراک

سطل زباله بتنی یکی از ابزارهای مهم شهری است که در جهت افزایش بهداشت و سلامت روحی، روانی و جسمانی جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، بوستان ها، خیابان ها، پیاده روها، مدارس، دانشگاه ها، ادارات و... مورد استفاده قرار می گیرد. سطل زباله بتنی دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم از جنس بتن است. بتن از ترکیب آب، سیمان و سنگدانه های ریز و درشت شن و ماسه حاصل می شود. سطل زباله بتنی به دلیل داشتن وزن زیاد کمتر مورد سرقت قرار می گیرد.

پایه چراغ خیابانی در اردبیل

 پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی در اردبیل

پایه چراغ خیابانی یا پایه چراغ روشنایی یکی از پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که در جهت روشنایی خیابان ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، باغ ها، پل ها، پارک ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. پایه چراغ خیابانی در دو نوع لوله ای و چند وجهی تولید می شود. این پایه چراغ ها از ورق فولاد ST37 ساخته شده اند. بدنه فلزی این پایه چراغ ها به منظور جلوگیری از زنگ زدگی به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. چراغ های مورد استفاده در پایه چراغ خیابانی می تواند از نوع لامپی و یا ال ای دی باشد که در این میان چراغ های ال ای دی به دلیل طول عمر زیاد و هزینه نگهداری کمتر کاربرد بیشتری دارند.

برج نوری در گیلان

 برج نوری

برج نوری در گیلان

برج نوری سیستم روشنایی شهری است که در جهت نورپردازی محیط مورد استفاده قرار می گیرد. برج نوری علاوه بر روشنایی موجب افزایش نظارت می شود و فعالیت های جنایی و غیرقانونی نظیر سرقت را کاهش می دهد. این محصول با استفاده از پروژکتورهایی که بر روی آن نصب شده است نور را بدون ایجاد سایه و خیرگی به محیط اطراف منتشر می کند. برج نوری در انواع مختلفی همچون تلسکوپی، استادیومی و سیار تولید می شود. این محصول دارای ارتفاع بین 6 الی 70 متر می باشد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد